vineri, 12 decembrie 2008

Semne bune anul are...

E vineri seara si acum apuc si eu sa mai respir putin. Am pregatit bagajul, iar maine dimineata imbarcarea in directia Brasov. Sper sa fie un concert frumos, fiind totodata si ultimul pentru mine din acest an. Nu o sa ma apuc de facut topuri acum pe anul acesta, cert este insa ca anul viitor anunta deja concerte foarte interesante. S-a confirmat concertul Samael la Cluj Napoca, in deschidere cu Keep of Kalessin si Noctiferia. Organizatori sunt cei de la Hatework asa ca evenimentul are toate sansele pentru a fi o adevarata reusita. Concertul va avea loc cu o zi inaintea celui de la Bucuresti, pe 27 ianuarie. Inceputul lui februarie ii va aduce la Bucuresti pe nemtii de la Kreator, avand in deschidere Eluveitie si Caliban. Un eveniment pe care am toate sansele sa il ratez din cauza sesiunii. Cu doua zile inaintea acestui concert, Sepultura revin in capitala in cadrul unui concert cu niste preturi nesimtit de mari, mai mari decat cele de la Kreator. Pe 15 mai vin la Cluj Circle II Circle cu Manticora si Powerquest, concert care vine numai bine inaintea sesiunii mele de student in an terminal. Vara vine cu concerte Manowar, Iggy Pop si Motorhead, pe primii nu sunt prea interesat sa-i vad, insa e important ca sunt destule concerte, pe toate gusturile. Un proiect interesant se pare a fi ROCK CITY OPEN AIR, pentru 20-23 august, un fel de Wacken romanesc. Sunt foarte curios ce o sa iasa din el si daca chiar se va realiza la nivelul care se doreste. Imi doresc sa fie chiar asa, pentru ca ar fi un lucru benefic pentru noi toti.

4 comentarii:

  1. vad ca nu prea lucrezi, tot intri pe blog. Ce concert a fost ca nu ai scris...

    RăspundețiȘtergere
  2. domnu radu, o iau si eu usor ca e duminica:)) am ajuns azi dimineata de la brasov. a fost tare frumos concertul spiritual front si rome, vine in curand si cronica de concert:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Care sunt preturile la Sepultura? Din ce am auzit Eluveitie nu vin in Bucuresti, doar Kreator si Kaliban. Vezi detalii pe forumul metalfan, sectiunea concerte.

    RăspundețiȘtergere
  4. 87 lei e biletul la sepultura, prea mult dupa mine, mai ales ca e distanta asa mica intre acest concert si cel cu kreator. aici e si comunicatul despre eluveitie: http://www.metalhead.ro/Stire-Oficial_Eluveitie_concerteaza_si_la_Bucuresti-12862.html

    RăspundețiȘtergere

Tudy's Chronicles © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates