joi, 9 aprilie 2009

Nightwish la Artmania

Alaturi de My dying bride, Opeth, Tristania si probabil alte cateva trupe, la editia de anul acesta au mai fost confirmati si finlandezii de la Nightwish. Sursa.


Motiv anul acesta pentru fanii mai vechi sau mai noi sa vada pe de o parte concertul Tarjei si pe cealalta parte concertul Nightwish in noua formula pentru a face o comparatie cu pitzipoanca ridicata la rang de idol metal. Norocul meu ca i-am vazut acum cativa ani la polivalenta cand erau inca tineri, in putere si nu erau chiar asa mari staruri rock. Concertul ala din 2005 a fost de o importanta majora pentru mine pentru ca am avut ocazia sa vad una din trupele cu care am crescut in liceu, iar impactul a fost mare la vremea respectiva fiind primul concert de asemenea anvergura la care am participat. Poate am sa povestesc candva pataniile de la concertul respectiv. Ce vremuri, domnu' Oancea...
blog comments powered by Disqus
Tudy's Chronicles © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates