duminică, 4 ianuarie 2009

Planuri pentru viitor

Planurile astea se refera la ceea ce vreau sa fac cu blogul in viitorul apropiat. Cam ce am in cap:
-vreau sa postez mai des, scriind si despre filme mai noi sau mai vechi plus ceva literatura. Am cateva materiale pregatite deci cel putin o vreme nu o sa fiu in criza de posturi noi
-din punct de vedere al muzicii ma gandeam sa scriu si despre chestii mai vechi, urmand ca recenziile materialelor nou aparute sa le pun numai pe MetalAct. Nu stiu in ce masura o sa reusesc sa fac asta, dar o sa-mi dau silinta si cred ca sunt o multime de trupe vechi care asteapta inca sa fie descoperite de noi, generatia tanara:)
- voi pastra tema aceasta, cel putin pana o sa fiu pe cont propriu si nu conditionat de o platforma sau alta:)
-cu ocazia asta puteti sa-mi bagati de vina cu ce am facut pana acum sau sa-mi dati sugestii si sfaturi legate de ce vreau sa fac in continuare. Astea fiind zise (ma rog, scrise) termin cu posturile "tehnice" sau de inceput de an si ma apuc zilele urmatoare sa urc materialele noi.

5 comentarii:

  1. Imi place super mult tema asta :D

    Vad ca nu ai gasit optiunea sa poti comenta direct in pagina. Stai ca o caut eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am gasit: http://i142.photobucket.com/albums/r99/nilarimogard/comm.png

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca iti place:D am pus si optiunea cu comentariile acum:) thanks for the help!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca sunt o multime de albume vechi care ar merita mai multa atentie ;). Cat despre filme...majoritatea celor noi cam lasa de dorit asa ca tot alea vechi is mai bune.

    RăspundețiȘtergere

Tudy's Chronicles © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates