luni, 18 august 2008

Metalact

Iata ca a trecut mai bine de doua luni de cand am lansat blogul iar aprecierile primite ma determina sa continui munca pe care o fac aici. Sper sa pot aduce cateva modificari blogului in curand, cateva lucruri care privesc designul, asta depinde insa de cum o sa am timp deoarece sunt ocupat si cu un nou job. Nu as fi vrut sa scriu acum inca ceva deoarece nu credeam ca are vreo relevanta sa fac alte statistici dupa numai o luna. Insa e ceea ce trebuie sa stiti si voi, mai ales daca urmariti activitatea mea de aici. De luna aceasta sunt colaborator al siteului www.metalact.com , site unde puteti gasi stiri, cronici de concerte, recenzii de discuri, interviuri etc., toate axate numai pe metal. O sa postez si eu acolo regulat materiale si o sa mai pun si aici cateva linkuri. Aveti mai jos o lista cu ce am scris deocamdata pe metalact :

Blind Guardian – Imaginations from the other side

Thunderstorm – Vise digitale

Interviu Magica

Interviu Thunderstorm

Sa aveti parte de zile bune si sa ne vedem pe la concerte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tudy's Chronicles © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates